söndag 29 januari 2012

underbar dag !

Hejsan alla glada:) Idag har jag haft de riktigt skönt :)<3 Jag o mamma var ute på en liten ridtur i det underbart sköna vädret, Va helt perfekt ite så halt som de brukar vara. Så vi tog en lite längre runda än vi brukar och så hoppade jag o Shadow över 4 täd såm var uppsatt som typ ett hinder :) Och shadow va så snäll idag i skötte sig<3 sen åkte jag hem o har bara slappat setat vid datan o tv,n, Och ätit Lax och potatis och fyyy F*n vad de var gott!!:)<3 och nu sitter jag inne på mitt mörka rum och skriver på datan samtidigt som jag måste klappa Sally (katten) . Jaa... så min dag har vart helt underbar. Men nu måste jag sova för får ingen sovmorgon imorgon inte ..... nåste upp typ kvart i 8 för vi måste ta nån j*vla prover på sjukhuset -.- 'Suck' Men men god natt då allihoppa som så gott !!!!<3<3<3<3

(Skulle ta bilder när vi red men glömde :/ )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar