onsdag 10 oktober 2012

dagar,ridturen o störda lärare

Hej gar glömt att skriva nu igen xD men ja har fullt upp.om.dagarna ja ör me kompisar o rider o är i skolan hela tin..och kommer typ.hem 10 varje dag .. men aa igår va jag i slolan onhade no prov de första ja hade o det gick så.jävla dåligt att jag säkert kommer vara tvungen att göra omprov ... men de är inte så lätt när man frågar om man tänker rätt o min störda lärare säger ne ta de + de + de och hur mycke har du då.använt eller haft kvar? Och ja säger baa ja fattar inte hjr du menar/ tänker... o hon säger men ja får inte förklara.... hon gjorde ju förfan nyss de men hon kanske kan göra de så man fattar :o men aa... sen efter skolan åkte ja till stallet o ja o mamma skulle rida ut och när vi kommer vid en lada som vi har såkert gått förbi 100 gånger och ja sitter o små travarbo hobbarv i form så kastar han sig bakåt o bara försöker springa av räddsla och så går vi sakta fam igen o han gör likadant igen o de slutar me att vi är tvungna att hoppa av o leda förbi honnom. jag har haft shadow i nästan 2 år och ja har ALDRIG ens säytt honnom inärheten av så rädd :o sen när vi tillslut kommit tillbakantill stallet fodrat o mockat osv o kommit hem så äter ja och sen träffa ja lollo,robin och anton o vi drog till gårn i typ 5 min sen skulle vi helt plötslig så skulle vi hem till anton och då tyckte ja det var onödigt så ja drog hem.igen o kollade på film o sov. Och idag ska ja vara i skolan o sen ha hopp träning o så får vi så va som händer efter de.... ha en bra dag puss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar