tisdag 13 mars 2012

ennu en dag

Hej igen. lugger i sängen och ska sova nu efter en skön dag.var först på sjukhuset för att ta prover sen efter de skjutsa pappa mig till skolab. Först hade vi HK och ja fick smaka alv jossans mat. Den gick väll att äta men ja gillade inte den maträtten. sen haee vi bild. De va fan as kul och rikard var tydligen väldigt glad idag, haha världens roligaste bild lektion. sen efter bilden hade vi lunch och då satt vi ca 7 st o spelade kort i uppis.sen har det en som skulle komma och prata om att välja gymnasie. Och efter de skulle vi sluta. , Men inte jag för ja skulle ha ett samtal med pappa viveca rektorn och en till. sen efter den åkte vi hem och jag gick över till mamma ett tag sen tillbaa till pappa och äta. Efer de har jag bara vart en liten soffpotatis :-) och nu lugger ja här i lin varma och sköna säng och bara njuter :-) men men nu ska jag snacka med jonblund nattnattt allihoppa!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar