torsdag 1 mars 2012

hej igen :-)

Hej igen allihoppa nu har jag äntligen orkat skriva här igen :-P haha jag glömt hela tiden men nu så äntligen:-) deet har faktiskt hänt ganska myccke sen sist :-) txe då har jag börjat i stålfors igen :-) och de är så jävla kul och skönt :-):-) och så har jag gjort massa anndra roliga saker så som ridit, varit med kompisar och så har jag ju fått massa behandlingar. och på sista behandlingen gjorde jag en MR röntgen för att kolla om cancern är påväg bort och vi fich goda nyheter :-) i levern hade cancern gott bort helt och åå alla anndra ställen har de gått bort nycke :-P men det har vart väldigt jobbigt nu den sista tiden jag har vart väldict deppig och mott doligt . åt typ ingen tack vae de där javla blåserna ja hade. oen nu den senaste veckan har jag mått jåtte bra :-) jag har börjag äta igen och så har jag börjat gå heldagar o skolan eller aa jag hoppar över första lektionen på morgonen. men idag har jag först vart i skolano h sen gick jag ut me hundarna i 30 min. sen åkte jag mamma och anton o skulle handla mat ja hoch albin tog max och mamma tobbbe och anton tog chopp chopp . sen har jag setat vi tv.n och målanaglarna och tagit lite ego bilder :-)

Bilderna finns på facebook<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar