onsdag 4 april 2012

Behandling igen :(

jaha nu är jag på en till jobbig jävla behandlling. Har sovit as dåligt inatt på de här jävla sjukhuset. Har nått illa hela natten och snurrat runt som en propeller i sängen och haft panink o börja gråta för att jag va så jävla trött men de gick imte att sova... Och så har ja mått lite illa idag på dan också och vart skit trött. o så har jag o mamma vart nere på lekterapin o lonat lite böcker. och ja lona nån jätte tun bok för att jag skulle hinna läsa ut den. när vi kom upp igen så gick mamma ner o rökte o ja börja läsa på boken. De tog ungefär 10 min sen hade ja läst ut den ... mamma hann inte ens komma upp innan jag var klar. Sen har vi kollat på film men jag har velat göra annat men jag orkar inte för jag e så jävla trött.. men vi gick ner o tog en glass och nu ska vi ner o spela lite biljard. Men vi vet ju redan vem som vinner... Jag såklart :) Ska försöka att uppdatera mer o lägga upp lite mer bilder. Uppdaterar kanske senare ikäll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar