måndag 9 april 2012

Hej allihoppa har haft en så jävla bra dag idag. Vaknade kl 7 typ o gick upp och kollade på tv. sen hajde ja sä jävla tråkit så ja messade älskade lollo och frågade om hon hade lust att träffas o de hade hon :-P så ja tagga till henne å när ja kom till henne skulle hon rensade hon sin gaderob o så fick ja kläder hon inte kunde eller ville ha :-) sen skulle vi till mig för ja skulle till ridningen. Men så träffade vi lillmatte i konsum å han skulle ner till fotbollsplan o träffa en nan mtatte o just nu har ja minnes förlust så kommer fan inte på va han heter i efternamn. Me n iallafall .. vi följde me lillmatte till fotbollsplan ett litet tag sen drog vi hem till mig och så bitte jag om till ridkläder och så kom mamma o hämta oss. Sen när ridningen va slut åkte vi hem till min mamma och åt mat och sen ränsade jag min gaderob :O:O och då fick lollo kläder av mig :-) sen nör jag va klar hos mamma så tagga vi hem till pappa och ränsade gaderoben där :O:O o då fick lollo ännu mer kläder XD asså fan va ja har vart duktig idag ränsat båda mina gaderober :O sen drog lollo hem :-( o ja stanna hos pappa ett litet ta o packa lite saker ja skulle ha till mamma. Och när ja va klar där drog ja till mamma igen. Och nu sitter jag i soffan och tittar på big brother och äter tårta:-) och myser med lilla harley :-) :-* Natt natt alka sötnosar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar