onsdag 1 februari 2012

Dagen + massa bilder!

heej idag har jag vart i stallet nästan hela dagen :) först  red vi och sen skulle alla hästar skos :) jag tog  massa bilder som kommer nedanför ! ja seen har ja inte gjort nå mer bara setat vi datan och tv,n :) ja.. och nu ska jag SOVA!!! vet fan inte vad jag gör uppe nu blev vite längree än planerat <3 -.- meen här kommer några bilder <3 Natt natt!

Älskar dig<3
<3<3 
 
<3<3
<3<3
Finns ingen bättre än dej<3
<3<3
<3
<3
<3
<3
Du är så himla Vacker<3
Bara min!<3
Shadows öga!<3
Shadows öga!<3
Du är så underba!<3
<3
<3
<3love<3
<3<3
Haha sööt! xD
puss<3
kram<3
<3<3<3<3<3<3<3
Min lilla diktiga häst!<3( Bugar!)
Från dagens ridtur<3
Från dagensnridtur<3
Vackraste!<3
Från dagens ridtur<3
Från dagens ridtur!<3( snyggingar!<3)
Tjockis!<3
Hehe var tvungen att ta me sally me<3
Queens öga<3
Lilla Goliatt!<3<3 
Lilla Goliat igen<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar