lördag 4 februari 2012

HELLU

hejsan svejsan:) idag och idår var jag med världens bästa lollo och så hadae vi ridning igår :) gick rätt ok och jag blev inte så trött som jag brukar bli ;) och sen sov lollo hos mig o det var så misygt o kul . Vi satt o kolla på 2 filmer och moffa godis :Dsen idag gick vi upp ty 11 och kollade på en till film o moffa igen o sen it vi frukost :) ja åt macka o var oboy om ni ville veta :) sen åkte jag mamma ut o red ide underbara vädret men kallt var de. Men de gick jätte bra o gick till och me först när vi skulle galopera på galoppsträckan :) men han blev väldigt tittig :/ men satt kvar :) Där imot när jag skulle rida giloat tillbaka till hagen satt ja inte kvar för han har så jävka brotton tillbaka till hagen så så fort jag kom upp på han så spran han iväg och gjord entt liten bock strång så jag tappade balansen o ramlade :) men gjorde inte illa mig, Fall höjden e ju inte diräkt hög xD . Sen va jag me ´lollo igen o då målade vi naglarna:) sen åkte hon hen o jag satte mig vi tv.n o titta på en film :) <3 i nu siter ja hör vi datan me tamborsten i munnen o ska lägga mig innan mamma blir sur ! <3333 för imorgon får jag inte sova jätt länge för ska tillbaka till gbg imorgon för behandling :( men natt natt aiilhoppa <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar