torsdag 9 februari 2012

igår och idag :)

hej allesammans! glömda att skriva vad jag grorde igår jag vaknade kanske vid 10 ioch var skit seg igår !!sen kl 12 kom ett filmtiem o filma, Jag trodde debara skulle filma en liten snutt men sen frågade dom om de fick interjuva mig "pinsamt" men ja svaradeja, så dom interljuva mig och det kommer bli as pinsamt när de visas för jag var typ helt förvirrad och så svarde jag skit konstigt o de kommer låte konstigt!! jag kommer skämmas ihjäl!, Men det sänds den 17de mars <3 + att jag mådde lite dåligt när de filmade ja mådde lite småille :/<3 Sen kl 2 fick vi åka tillbaka till hotellet för då var behandlingn klar :) När vi hade kommit tillbaka till hotellet så ställde vi in väskorna på rummet och gick till nordstan o shoppa och skickade iväg min telefon på lagning, och så fick vi en lånetelefon och sen när vi kommer tillbaka till hotellet och jag ska starta telefonen och sätta den på laddning sen är telefonen trasig så det går inte att laddda den, DÅ lev pappa ARG och gick tillbaka med telefonen och sa att vi inte ville ha en ny telefon så nu har jag en av mina gamla :) :D<3sen när pappa kommit tillbaka därifrån la bi oss i sängen o kollade på tv sen somnade vi .D<3 Idag blev jag väkt kvart i 9 för vi skulle åka hen kl 10. Vi gick ner och åt frukost och jag tog vofflor :P. Sen gick vi upp på rummet och packa ihopvåra saker och 10 t kom taxin och hämtade oss :D<3Först läste jag i en bok och sen la jag mig ner o sov som vanligt för de går mycke ffortare då. När vi hade kommit enbit så stannade vi för kisspaus på de stället vi altid bruksr stanna för där finns det typ som ett godis land så då köpte vi såklart massa godis :d<3När vi kom till E-tuna åkte jag hem till mamma ett tag först för jag skulle hämta några saker , sen kom pappa och hänta mig och vi åkte diräkt till Maxi och handla :D<3 sen när vi kom hem så kollade jag och abbe på en film och nu ska jag gå och sova, Kan knappt hålla ögonen öppna xd känns som om jag ska somna vilken sikund som hällst xD så god natt !! sov gott alla !!<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar