tisdag 7 februari 2012

dagen

hejsan svejsan idag vaknade jag kanske vid 10 ungefär efter en jobbig natt.... Eftersom om jag får dropp so får jag så myck vätska i mig så jag måste typ springa på toa hela tiden !<3 men idag kollade jag typ bara på tv först. Och sen gick vi ner o spelade biljard :) (jag vann såklart hela tiden :P) Sen kl 2 kom de några som skulle typ baka med oss eller vad man nu ska säga vi skulle typ såtta massa frukter på en stett och sen ha choklad och strössel på o de var gott som fan!! Här e en bild på min :P<3
Och så fick vi non juce som också var jätte god o här e den :
Sen efter "fikat" så gick vi in på rumet o kolla på tv och satt vid datan och gick runt på avdelningen och hade lite tråkigt.  sen åkte pappa tillbaka till hotellet och jag o mamma kollade på film :) sen nu sitter jag här och skriver och nu ska jag gå sova natt natt allihopp!<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar