onsdag 14 december 2011

2011-12-14

idag har det vart en dålig natt igen!! hade ont sen 3 o sen kanske jag somnade vid 9 7 igen :( sen har jag sovit mycke idag så har inte hänt så jätte mycke jag har fått minna vanliga medecier o dropp osv och så har jag fått ett morfinploster som vi hoppas ska få bort mycke av smärtan jag har på nätterna för då har jag jätte ont o bara skriker o gråter!! Och så vid ca halv 3 gick jag o pappa ner till lekterapin och låna lite filmer och ett spel som heter Buzz. sen spela vi de när vi kom upp o jag vann såklart ;). O sen sov jag lite igen o typ nu vakna jag o har ätit lite köttsoppa och nu sitter jag vi datan o kollar på film ,sitter vi datan o moffar godis :)<3 kammer nog inte skriva mer idag så god natt alla sov sött!!<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar