lördag 24 december 2011

2011-12-23 och julafton

hej jag kunde inte skriva igår för hade ingen tillgång till dator. men igår fick jag min första sytostatika behandling mot cancern  och så var den klar vid typ 6 kanske och efter de mådde jag skit illa ! och spydde mycke. men vid 7 kom ambulansen och hämta mig o mamma o vi åkte till en flygplats i Göteborg och där ståd en ambulans flygplan o väntade på oss vi  flög först till arlanda och lämnade en liten bäbis som var me i flygplanet och sen till kjula. Där väntade entill ambulans på oss som åkte till Larslundsvägen 1 :DD. Och när jag äntligen kommit hem o få ligga i våran egna soffa o gosa me hundarna och få sova i min egna sköna säng så känns de mycke bättre!!!!. Idag är det julafton o mamma väckte mig vi 9 för jag skulle ta minna tablätter. Kl 1 ska jag till pappa o fira jul och sen ikväll tillbaka till mamma o fira där :DD<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar