onsdag 14 december 2011

sjukhuset

som många kanske vet har jag fått cancer och ligger inne på ett sjukhus i göteborg jag har fått en behandling sästa blir på tisdag. jag brukar ha jätte ont i rygg och ben ibland men det har blivit bättre och kommer bara ibland. i lördags fick jag en port som sitter på höger sida vid revbenen så jag är rätt öm.
Jag ska försöka uppdatera vad jag har gjort varje da och hur jag har mått osv..

idag11 dec vaknade jag typ 5 -.- och satte på tv,n sen lite senare vakna mamma och så sen vid 8 tidan fick jag en medecin så att jag inte ska må illa och den kan göra så man blir trött o de blev jag så jag somna om. När jag vakna hade tobbe kommit upp :). Efter jag hade ätit frukost fick jag gå till ronald för första gången :) där spela vi lite och åt mat. sen gick vi tillbaka till sjukhuset och då skulle jag få blod för att mitt HB var lågt. sen fick jag dropp efter. Osen fick jag må illa medecinen igen och somna som vanligt .sen vakna jag och kolla på tv. Nu sitter jag och skriver här och kollar på tv :) sen ska jag sova :) God natt alla!!<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar