lördag 31 december 2011

2011-12-31

Heej alla glada :) Inatt har det vart en bra natt har inte tryckt nån gång har bara vart uppe på toa som vanligt :) hehe. Och idag har jag inte bara sittit i sängen o slöa o tittat på tv. Idag har jag vart ute o vart på ronald ett tag medans mamma städa ut ronaldrummen :) o så har jag pysslat och pusslat me mamma :) Och så har jag blivit av med dosan med morfin för jag inte har ont längre :P Haha jag harr till och med tränat lite idag ;) Men nu ska jag vara slöö och kolla på jägarn2 med mamma och sen vid 12 ska vi väll gå ut o kolla på fiverkerierna :) Ni får väll ha en bra fortsatt nyårsafton och GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!! <3


NÅGRA BILDER JAG TOG BARA FÖR JAG LEKTE LITE ME KAMERAN :)                                                         












ETT HALSBAND JAG GJORDE AV ETT PYSSEL JAG FICK AV JOSSAN OCH INGELA :)
DET ÄR GJORT AV BARA PAPPER OCH LIM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar