fredag 30 december 2011

2011-12-30

Hejsan hoppsan :) Natten har vart bra var helt jälva slut igår!! vaknade nångång o va på toa o så. Och idag har jag vart rätt pigg o inte haft så jätte ont bara lite små ont ibland:/ men det får jag väll stå ut med :/ Jag har vart uppe o setat vid datan o pusslat o vart ute o lite somt har faktiskt inte kollat på tv så mycke o slöat idag :D O så har jag o mamma vart ute o fotat med nya kameran o så :) (Bilderna e under) Ja så idag har det faktiskt vart bra jag känner mig piggare o så o jag har "inte ont" längre inte så jag hade förut iallafall bara lite små ont typ :) Men nu ska jag nog vara lite slö o titta på tv o moffa godis Natt natt !<3


Bilder på vägen mot Centralkleniken (Centralklenikens entre)
Avdelingen :)
Källarvåningen när man kommit ut från hissen
Mot Centralkleniken
Närmare...
Närmare....  Närmare.. ;)

Bild från Centralkleniken
                                                                                 Båten vid Entren (Vid barn sjukhuset)
 Pressbyron :D = Godis :)


Och nu kommer det bilder från när vi var ute och fota :)


Blomma :D<3
 Fint :)
 Fint :)
 Isbjörnen :)
 Söt !! :)
 Utegården på lekterapin :)
 Himlen :) FIN! :)
 Fotade lite blommer :)
 Blomman :)
 Blomman :)
 Blomman :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar