tisdag 20 december 2011

2011-12-20 och 2011-12-21

Hejsan svejsan alla :D Glumde bort att skriva igår men igår var natten bra och jag var rätt pigg :) Jag o pappa  vakna typ vid 9 o gick upp 11 kanske sen satte vi bara o slappa typ och sen kollade vi på Gustavsson 3 trappor skivan som höll på i mer än 2 timmar sen gick vi ner till Lekterapin och låna lite pyssel, filmer och böcker sen gick vi upp igen o titta på tv o satt vid datan. Sen duscha jag o de var skönt som fan!
Och vid halv 7 kom mamma :D o då satte jag, mamma och pappa oss och spelade spel . sen skulle jag få en ny nål i portakatten igen för att de hade tagit bort den tidigare på dagen.. När de hade satt dit den gick pappa tillbaka till ronald och jag o mamma spelade igen. Och jag vann såklart ;) Sen satte vi oss o kollade på en film som heter klassen som handlar on en kille som blor mobbad osv. Men jag han inte se klart för jag somna inna  xD och denhär natten har jag bara vaknat 1 gång o hade lite ont. Sen somnade jag om igen :). Och vid 8 vaknade jag igen. O då satte vi på filmen igen så jag fick se klart den :). och presis just nu siter jag och får tillbaka min katogan dosa så att jag kan trycka själv när jag har ont :) och så ska vi påbörja min 3die behandling och sen ska jag göra nån slaks röntgen imorgon och se om behandlingarna har hjälpt och sen in jag behöver äta nån annan medicin.<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar